Veckorna rusar förbi

2011-03-02 @ 21:57:44
Oj oj, vad tiden går fort. Vi är redan inne på den tredje månaden detta år. Under dessa veckor har det hänt en hel del. Vi började året med en skidresa till Val Thorens. Wilma fick då lite semester från oss och var några dagar hos min mamma och några dagar hos husses föräldrar. När vi kom hem från resan var det dags för min examen. 3,5 års studier på högskolan avslutades. Det kändes tråkigt att inte få träffa alla kompisar varje dag i fortsättningen, men även skönt att gå vidare och börja jobba. Mitt nya jobb som jag börjat på är verligen kanon. Jag trivs jättebra, med både barn och personal. Wilma verkar också trivas. Hon har börjat hos daghusse. Det känns jättebra att hon får sällskap hela dagen och kommer ut på promenader.

Agilityn har det väl varit lite sisådär med den senaste tiden. Vi tränar i ett ridhus en gång i veckan. Några tävlingar har vi tyvärr inte hunnit med. Vi var anmälda både till My Dog och till Linköping men var tyvärr tvungna att stryka oss, men det måste bli bättring på agilityfronten nu. Till våren är det en hel del roliga tävlingar som jag hoppas på att vi kan komma iväg till. Men innan det har vi också några inofficiella tävlingar i närheten som jag tänkt att vi ska träna på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0