Skogen och bingo

2010-09-15 @ 23:13:54
Idag slutade jag skolan redan vid lunch. När jag kommit hem tog jag och Wilma bilen upp till Öxnehaga för att gå en sväng. Idag var det någon bingorunda där så vi köpte oss en bricka och började gå  en runda i skogen. Det var samma runda som vi åkte skidor i vintras. Idag kändes backarna mycket jobbigare och det tog så mycket längre tid. Inte allt lika smidigt och lätt som när man hade skidor på fötterna och snö på marken. Till en början hade vi solsken på vår promenad, men när vi bara har en lång nerförsbacke kvar börjar det att ösregna. Först tänker jag att vi kan gå tillbaka till bilen, men det regnar bara mer och mer och tillslut måste vi springa. Nog för att det var nerförbacke, men det var en bra bit att springa iallafall. Wilma sprang på som en vässla, men hon fick stanna många gånger och vänta in mig. Såg ut som hon önskade att hon hade haft en snabbare matte just då =). Det var skönt när vi väl var tillbaka till bilen och kunde hoppa in och slippa regnet... På bingot vann vi tyvärr inget...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0