Hundens dag

2010-09-15 @ 22:46:22
I lördags var det Hundens dag här i Jönköping. Ute på Strandängen firades alla stans hundar =). Det var bla uppvisningar av polishund, rallylydnad, utställning, massage och så hade vi såklart agilityuppvisning. Det var många fler hundar som var med på uppvisning än vi varit tidigare år. Men det var kul att så många ville vara med. Vi hade en rundbana med hopphinder och tunnlar, mitt i fanns även ett slalom. Jag och Wilma hann bara vara med på en av de två uppvisningarna eftersom jag senare skulle iväg på släktträff. Vi brukar besöka fotografen på Hundens dag också, men det hann vi tyvärr inte i år. Utan vi gick in på smådjurskliniken istället. Inte riktigt lika kul tyckte Wilma. För där inne fick hon en spruta mot kennelhosta. Jag trodde det var dags för den andra sprutan i år också men den ska visst bara tas var tredje år nu, så vi får vänta till nästa år med den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0