Tält

2010-03-27 @ 16:32:13
Jag har under en lägre tid letat efter ett tält att ha på agilitytävlingarna. Vi har tidigare haft ett gemensamt tält som tillhört klubben. Men eftersom jag nu har bytt klubb kände jag att det vore skönt att ha ett eget tält. Eftersom ett tält känns som en nödvändighet på tävlingar. Jätteskönt att sitta under varesig det är solsken eller regn. Det är även skönt för Wilma att få vila lite ostärt mellen loppen.
Det finns en hel del olika tält att väla på. De som jag helst har velat ha har varit alldeles för dyra och de som har varit i rätt prisklass har inte varit så snygga, så det har verkligen inte varit lätt att hitta något. Men igår såg jag en annons från en som sålde ett rött och grått Royal Canin tält. Priset var oxå ganska bra, så nu har jag slagit till och köpt tältet. Det tar några dar innan det kommer eftersom hon var tvungen att skicka det till mig. Men nu väntar jag med spänning på att få det och hoppas att det ska vara precis som jag tänkt mig. Bilder på tältet kommer så småningom =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika-Atlas

Va kul att du har fått tag i ett tält =) Fick du napp på agilitylistan?? Jag ska också försöka köpa ett till våren, har ju inte lämnat Junes än men får väl göra det. Dom vet att jag har det iaf. Kram kram

2010-03-28 @ 09:56:25
URL: http://www.atlasblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

På agilityklistan fick jag ett svar efter bara 10min. Skulle få tältet jättbilligt och det skulle vara samma märke som Junetältet, men sen visade det sig att det hade platttak, så då köpte jag det inte. Jag tror att det är svårare att sätta upp dem själv nämligen.Royal Canin tältet hittad jag på blocket. Tror att det ska vara samma modell som Junetältet. Hoppas på det iallafall... Kram

2010-03-28 @ 10:06:07
URL: http://wilmasagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0