Helt fel tajming

2010-06-29 @ 20:34:07
I söndags när vi kom hem från vår fisketur märkte vi att Wilma börjat löpa. Jag visste väl att det kunde ske ganska så snart, men hade hoppats att det kunde vänte tills vi varit i Bjuv iallafall. Nu är det 2 veckor kvar tills vi ska till Bjuv, så jag hoppas att hon hinner löpa klart, men det blir nog på håret. Det skulle vara så kul att kunna åka med till Bjuv eftersom vi blir ganska många från klubben som ska ner och desutom är det lagdebut för vårt nya lag CaviJack. Ja det är bara till att vänta och hoppas på det bästa...

Kommentarer
Postat av: Ulrika-Atlas

Jag kommer hålla tummarna in i sista sekunden att ni kan följa med =)

2010-06-29 @ 22:24:16
URL: http://www.atlasblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack! Det jobbiga blir att jag nog inte kommer att veta förrän precis innan vi ska åka...

2010-06-30 @ 22:09:21
URL: http://wilmasagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0