En vecka utan hund

2010-01-20 @ 18:43:05
Det är inte ofta som jag och Wilma är ifrån varandra någon längre tid, men hela förra veckan var jag i Vemdalen med klassen. Det var lång tid att vara borta ifrån varandra. Alla hundar jag såg fick mig att tänka på henne. Eller när jag tappade någon mat så väntade jag nästan att hon skulle vara där och äta upp det. Som tur är har Wilma haft det bra här hemma. Lite konstig var hon allt medans jag var borta. Vet inte om det berodde på skendräktighet eller något annat. Hon var iallafall glad att se mig när jag var tillbaks igen.

Eftersom jag var borta de två senaste söndagarna så missade vi inomhusträningen i agility. Men nu på söndag ska vi dit iallfall. Det ska bli kul.

Idag tog vi en långpromenad upp över sandbankarna. Efter att vi hade lekt en stund uppe på fältet så övade vi lite på starter. Det gick riktigt bra. Men jag måste nog bli bättre på att lägga in lite mer träning på våra promenader så att träningen blir mer regelbunden. På hemvägen gick vi ner till vattnet och tittade på de fina isskulpturerna som bildats...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0