Årets första tävling och byte av klubb

2010-02-02 @ 21:55:27
Jag har nu anmält mig till vår första tävling för i år. Det är den 6:e mars i ett ridhus i Örebro. Denna tävling är både för klass 1 och klass 2, så vi kan vara med i både agility och hopp. Från och med denna tävling kommer vi även att tävla för Jönköpings Brukshundklubb. Vi är flera stycken i från klubben och även några till som ska åka tillsammans till Örebo. Vi har tänkt att åka redan på fredagen och förhoppningsvis övernatta i någon stuga. Det ska bli roligt. Jag ser fram emot att få komma ut och tävla igen...

Kommentarer
Postat av: Ulrika-Atlas

Jag har också funderat på vilken klubb jag ska tävla för nu när jag avgår.. Jag är ju inte medlem i JBK o inte i rasklubben heller än. Får väl betala in medlemsavgift tll rasklubben och tävla för dom =)

2010-02-03 @ 09:33:39
URL: http://www.atlasblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Annars kan man väl också tävla för SKK. Tror jag har hört någon på en tävling som gjort det. Om du nu inte ska var med i JBK förstås =)

2010-02-03 @ 15:03:32
URL: http://wilmasagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0