Träning på June

2009-10-21 @ 22:29:33
Ikväll har vi varit uppe på planen och tränat agility. Känns att hösten är här. Det är kallt fuktigt och blir mörkt tidigt. Jag vet inte om det är det eller om det är något annat, men just nu känns inte min träning så bra. Jag kan inte riktigt hitta samma motivation som tidigare. Kanske behöver vi en liten paus nu. Det har varit ganska mycket agility ända sedan i somras. Men vi får se om det inte blir en naturlig paus snart. Tror nämligen att löpet är påväg. Fast det har jag ju trott sen i början av augusti =).

Vinterträningen är iallafall ordnad. Jag har anmält mig till imonhusträning i ett ridhus i Taberg. Det ska bli kul. Vi som aldrig har tränat inomhus förut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0