Ingen agilitypinne i år

2009-10-27 @ 21:08:02
Det ser dessvärre ut som att vi inte kommer att få någon agilitypinne i år. Jag trodde att vår sista tävling för i år skulle vara i Varberg i början av november, men det blev dessvärre inte så. För nu får vi inte vara med där =(. Eftersom jag inte riktigt har vetat när Wilmas löp ska sätta igång så betalade jag inte in avgiften i tid.  Så häromdagen kom ett mail från dem i Varberg om att jag inte får vara med eftersom jag inte betalt i tid. Lite synd, eftersom jag sett fram emot vår första tväling i Ridhus och framförallt synd för att vi nu mist vår chans att få en agilitypinne i år...

Kommentarer
Postat av: Elin (från skolan)

Det var samma för oss... Var någon dag för sen med betalningen, så nu får vi inte heller vara med. Tråkigt, hade verkligen sett ifram emot det!

2009-10-28 @ 13:39:33
Postat av: Anna

Tråkigt för er med... Jag hade inte betalt in iallfall och kunde ju bara vara med i agilityloppet, men alltid synd när man ställt sig in på att vara med...

2009-10-28 @ 22:03:12
URL: http://wilmasagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0