Träning i regnet

2009-11-25 @ 22:31:51
Idag var jag och Wilma uppe på June och träna tillsammans med Ulrika och Atlas. Trots att det regnade under hela träningen kändes det skönt att kunna träna när det var ljust ute. Vi tränade kontaktfält på Balansen och även på slalom. Kontaktfältsträningen gick bra. Wilma verkar förstå att hon ska stanna med två av och två på. Men om jag kommer efter så stannar hon upp och väntar på mig. Det känns inte så bra. Jag vill att hon ska springa ner själv och vänta på mitt släppkomando. Så vi får nog träna lite mer så att hon blir mer självständig. Slalomtränigen gick också bra. Jag tycker att hon nästan början bli lika säker på båda sidorna och båda ingångarna. Däremot slarvade hon lite på högerslalom idag och avslutade innan hon gjort de två sista pinnarna. Så även där måste hon kunna bli mer självständig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0