Onsdag 3 juni

2009-06-03 @ 22:28:07
Nu har vi inte tränat på en hel vecka. Jag har haft mycket att göra och inte kännt mig helt bra, men nu när skolan är slut för terminen får det bli ändring på det. Ikväll har vi iallafall varit och tränat. Vi byggde upp en klass 1 agilitybana. Såg ganska lätt ut på skissen, men det fanns en hel del att träna på. Kontaktfälten var jag inte helt nöjd med idag. Känns som hon gärna missar dem på nervägen om jag inte är där. Tunnlarna krånglade mycket idag oxå. Men tillslut lyckades det riktigt bra även med dem, när jag använde mig av båda armarna när jag visade henne in. Får se om jag vågar mig på det på tävlingarna i helgen. Något som däremot satt helt perfekt idag var slalomet. Hon kom i full fart och tog ingången perfekt. Kunde inte bli bättre. Sen att det var högerslalom som hon ska kunna är ju en annan sak. Får se om vi hinner med en träning till innan tävlingen i Växjö på lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0