Träning i blåsten...

2009-07-22 @ 18:15:33
Fördelen med att ha semester är att man kan träna oftare och den tid som passar en själv. Igår på förmiddagen åkte jag och Wilma upp för att träna agility tillsammans med Ulrika och Atlas. Vi byggde upp en kobination från en hoppbana från Trelleborg (som jag har skrivit om tidigare) och även två kuber. Innan träningen hade jag tänkt att jag skulle träna kontaktfällt eftersom vi har tränat endel med klicker och target hemma. Men när vi kom upp på planen hade jag glömt "targeten" så det blev lite ändringar i träningen. Annars tycker jag att träningen gick bra. Både vänsterslalom och tunnlar fungerade bra. Nästa träning får nog bli kontaktfälltsträning istället.

Kommentarer
Postat av: Ulrika o Atlas

Håller med dig :) kontaktfält o raksträckor!

2009-07-23 @ 00:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0