Fin till jul

2009-12-19 @ 23:36:42
Det hann inte bli någon trimmning varken i torsdag eller i fredags men ikväll har jag äntligen tagit tag i det. Wilma tycker väl egentligen inte att det är så kul att bli trimmad men hon ligger snällt i mitt knä under tiden jag håller på. Jag använder mig av två olika trimknivar. Först använder jag mig av en kniv med lite glesare skär och sedan till fin putsningen blir det en kniv med tätare skär. På vissa ställen så som magen och vid svansen klipper jag lite med sax. Vet att det inte är så jättebra för pälsen men hon ska ju inte ställas ut så jag gör det lite smidigt för mig där. Nu är hon iallafall nytrimmad och fin lagom till jul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0