Andra Pinnen!

2009-08-29 @ 20:34:17
Idag var det dags för agilitytävling i Tibro. Redan 6.30 åkte vi hemifrån. Björn följde med som sällskap idag, el egentligen för att shoppa hos Olssons fiske som ligger i Tibro. Vi hade fått låna en GPS av en kompis så vi hade en bra kartläsare med oss som lotsade oss hela vägen fram till Tibro Bk.

Hopp
Först ut var smallklassen. Det var tyvärr inte många startande så det gick ganska fort fram till nr 18 som jag hade. Jag hade förväntat mig svåra banor eftersom det var samma domare idag som den i Tranås. Till min förvåning kändes banan inte alls lika svår som de vi hade förra helgen. I början var det några svåigheter där jag bl.a. fick göra ett bakombyte. Slutet var en väldigt lång raksträcka och det gillar vi =). Loppet slutade iallafall med 0 fel och en första plats. Därmed fick vi vår andra pinne i hopp...

Agility
Agilitybanan kändes heller inte så svår. Inga speciella klurigheter. Föruto malla kontaktfält då =). Det började ganska bra, Wilma tog kontaktfälten på A-hindret, men stannade tyvärr inte. När vi sedan kom fram till slalomet som var efter en tunnel missar Wilma slalomingången, vi tar om men det blir dessvärre inte bättre än att vi diskar oss...



Wilma vilar inför nästa lopp


Prisutdelning


Wilma vill vara med välja pris




Kommentarer
Postat av: Ulrika o Atlas

Grattis :) Ni är så duktiga!

2009-08-30 @ 11:07:57
Postat av: Anna

Tack! :)

2009-08-31 @ 22:33:08
URL: http://wilmasagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0