Inlåst Wilma och Träning

2010-09-15 @ 22:55:56
I tisdags var det dags för gemensam träning på klubben. Jag åkte till Barnarp för att hämta WIlma som tillbringat dagen där. Dessvärre var det bara Wilma som var där, denadra hade åkt för att rösta och eftersom jag inte hade någon nyckel med mig fick jag sitta ute i bilen och vänta på Wilma och Wilma fick sitta inne i huset och vänta på mig. Efter en stund kom de iallafall hem och jag kunde få ut Wilma och vi åkte till klubben och tränade.
Det kändes som träningen var givande. Ulrika byggde upp en kombination där vi fick träna på jaakosvängen. Det gick riktigt bra faktiskt. Nu ska jag bara lära mig att använda den på tävlingar också. Jag tycker det är så svårt att se vart man kan använda sig av olika saker när det väl är tävling och det inte ser precis likadant ut som det som vi gjort på träning. Men med lite övning så ska man väl lära sig det med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0