Hunddagis - Daghusse

2010-11-08 @ 23:22:02
Nu är det inte lång tid kvar tills jag slutar skolan och ska börja jobba. Tidgare har jag haft lite funderigar på hur jag ska göra med Wilma när jag jobbar eftersom även Björn är i skolan hela dagarna och det då blir långa dagar för Wilma själv. Blir det jobb för långt bort så har tanken på hunddagis slagit mig, även om jag om det är möjligt helst inte har henne där. Men nu har det löst sig så bra att jag har fått en tjänst i Barnarp och Wilma kan då vara hos en daghusse/matte istället. Det känns skönt att hon får sällskap hela dagen och även till hennes stora lycka en hel trädgård att vakta och leka i =)


Wilma busar i trädgården

Kommentarer
Postat av: Michelle

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 17:05:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0