Äntligen försvinner snön

2010-03-31 @ 22:24:18
trodde jag aldrig jag skulle skriva. Jag som verkligen älskar snön och tyckt att vi haft en fantastisk vinter. Men nu får det gärna bli vår.

Idag jag var och Wilma uppe på klubben igen. Det var fler än vi som hade fått vårkänslor och hade lust att träna. Idag var det ännu fler bilar på parkeringen än sist och vi mötte även några hundar på vår promenad i skogen. Även denna gång gick vi ner på agilityplanen för att titta hur det såg ut. Tro det eller ej, men planen var så gott som snö fri =). På sina ställen var den ganska så blöt, men med lite solsken nu i påskhelgen så går det säkert att träna nästa vecka. Hoppas bara att hinderna kommer till planen snart också. Det blir så mycket lättare att träna då =).
Nu känns det som att träningen är på gång iallfall...


Planen idag


Planen för en vecka sedan


Kommentarer
Postat av: Ulrika-Atlas

Var uppe där igår kväll o såg att den var snöfri med =) Det var väldigt mycket folk däruppe då med! Kram

2010-03-31 @ 22:45:15
URL: http://www.atlasblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Skönt att snön gick bort så fort, då kan träningen snart vara igång igen.

Alla vill väl ut och träna nu efter vinteruppehållet...

2010-04-01 @ 06:20:19
URL: http://wilmasagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0