Träning

2010-04-22 @ 07:40:11
I tisdags var det återigen dags för den gemensamma utomhusträningen på JBK. Denna gång var det ännu fler än sist som var med. Bla så var Wilmas kullsyster med. Det var kul att se henne igen. Det var roligt att så många var med, men ibland kändes det lite rörigt, med vem som tränade var. Men det gick ju bra tillslut ändå...

Vi gjorde:
  • En rundbana av hopphinder, vippen, platttunnel och balansen.
  • En bana med hopphinder, 2 tunnlar och slalom.
  • Vi hade också en raksträcka med 4 hopphinder.
Jag och Wilma började träna på rundbanan dör vi mest fokuserade på kontaktfälten. Det gick bra de allra flesta gångerna. Någon gång var hon jättetaggad och sprang bara förbi. Det känns nästan lättare omdet blir lite fle på träning också, så att vi har något att jobba vidare på. För när det funkar perfelt på träning med inte på tävlig så känns det ganska så svårt hur jag ska lägga upp träningen.

Vi tränade också på banan med hopphinder, tunnlar och slalom. Innan slalomet var jag tvunden att göra ett byte till "fel sida på slalomet" för att komma rätt till nästa hinder. Wilma tog slalomingångarna jättebra, hon fullföljde också hela slalomet de gånger som jag var med henne. När jag vid ett tillfälle slutade lite för tidigt slutade hon också, så det måste jag tänka på till helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0