Klubbkläder

2010-04-22 @ 07:54:28
Igår förmiddags var jag och Wilma uppe på klubben och provade klubbkläder (eller jag provade och Wilma satt och väntade). Tillslut kunde jag bestämma mig, det blev en svartgrå overall och en röd softshell jacka. Så nu väntar jag bara på att det ska komma. Han på klubben sa att de kanske kunde komma i slutet av nästa vecka. Så det hoppas jag på.
Efter klädprovningen gick jag och Wilma en sväg i skogen. Denna gång tog vi en annan väg, men det slutade med att vi fick vända tillbaka eftersom det tillslut inte fanns någon stig kvar utan mest blev en massa träskmark. Tillslut kom vi som vanligt ner till agilityplanen iallafall. Där tränade vi lite kontaktfällt och slalom innan vi åkte hem...

Klubbkläderna, fast det fanns ingen bild på den röda jackan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0