Skogspromenader och vila

2009-11-17 @ 23:15:45
Igår och idag har jag och Wilma varit uppe på Öxnehaga och gått i skogen. Igår fick vi sällskap av min mamma. Det var nog  tur,  för när vi väl kom fram till skogen var det kolsvart ute. Som tur är finns det en slinga med elljus, så vi fick följa den. Idag när jag och Wilma var där såg skogen helt annorlunda ut. Konstigt vad lite ljus kan göra. Skönt är det iallfall att komma ut och promenera i skogen. Synd bara att det nu har blivit så blött och smutsigt. Det märks nämligen väldigt fort på en liten vit hund...





Nu har det snart gått tre veckor utan någon agilityträning. Denna paus har nog varit välbehövlig för både Wilma och mig. Det blev kändes som att det blev lite väl mycket agility ett tag. Men snart är vi igång med vår träning igen. På söndag startar inomhusträningen i Röde Påles ridhus. Det ska bli kul. Lite synd bara att det inte finns kontaktfält att träna på, men vi får försöka lösa det på något sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0